Ράδιο βοθρίλα με βινύλιο!
Το 1993 είμαι 27 χρονών τέκναρος. Πάνω στα ντουζένια μου. Καραντουζένι!
Άρχισα να δουλεύω σαν χορευτής αμέσως με την ενηλικίωσή μου και παρότι είχα μόνο 2 χρόνια εκπαίδευσης με το «άθλημα». Οφείλω να πω ότι το πτυχίο του χορευτή δεν το πήρα ποτέ γιατί ως πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης ασχολούμουν με πολλά και διάφορα, κυρίως δημιουργικά και καλλιτεχνικά! Ιστορία που κρατάει μέχρι τις μέρες μας.
ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ (ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ-ΚΛΙΠ)
ΣΤΙΧΟΙ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΡΔΑΣ / ΜΟΥΣΙΚΗ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΕΡΛΕΓΚΑΣ / © 1993
Η πρωταγωνιστική παρουσία μου στο video-clip «Στροφές» είναι η πρώτη και τελευταία συμμετοχή μου σε μουσικό video-clip. Είχα αποφασίσει λίγο καιρό πριν να σταματήσω τον χορό γιατί είχα ανοίξει τα φτερά μου σε νέες «υψηλότερες» τέχνες όπως αυτή του κινηματογράφου. Ακόμα και μια δαιμόνια ταλαντούχα ύπαρξη σαν την αφεντιά μου είχε και έχει όρια στην αξιοποίηση του 24ώρου! Στις 24 Οκτωβρίου του 1994 έλαβα επίσημα το πτυχίο του Κινηματογραφιστή (εικονολήπτης-φωτογράφος). Οι κιν/κες σπουδές μου θα ολοκληρωθούν, ως προς το τυπικό (ακαδημαϊκό) τους μέρος, με το πτυχίο του Σκηνοθέτη (4 Ιουλίου του 2003). Προφανώς, επειδή είμαι ευφυής, όμορφος και προπαντός μετριόφρων, γνωρίζω πολύ καλά ότι ακόμα μαθαίνω, για τη ζωή και τις τέχνες.
Μόνο οι ηλίθιοι και οι εξωφρενικά ατάλαντοι τα ξέρουν όλα και γίνονται τιμητές των πάντων, κήνσορες της ηθικής και μπάτσοι της αισθητικής. Αυτός ακριβώς ο μεταμοντέρνος hipsterισμός που χαροπαλεύει ανάμεσα στην indie δηθενιά και την mainstream βοθρίλα.
Το χιπστέρι που όλα τα ξέρει και μας τα κάνει διαρκώς τούμπανο.
Με την κρυφή λούγκρα * (ή κατά το πολιτικώς ορθότερο: τον κρυφογκέουλα) Αντωνία Δούμα μας χωρίζουν ηλικιακά τρία χρονάκια. Μετά τον μισό (ηλικιακό) αιώνα όλες οι μεσήλικες γινόμαστε μια γενιά. Λίγο πολύ έχουμε φάει τα ίδια σκατά. Κάποιες, όπως ο Κανάκης και οι γλάστρες του (Α.Μ.Α.Ν.), το επιδιώκουν και το απολαμβάνουν κιόλας. Κολυμπάνε στον βόθρο του θεάματος άνετα. Κι άλλες ζοριζόμαστε κρατώντας κάποιο χαρακτήρα και ήθος. Υπερασπιζόμαστε δηλ. μια κάποια αισθητική και μια αυστηρά καθορισμένη ιεράρχηση των αξιών. Υποθέτω ότι για τις πουτάνες (φτηνιάρες ή ακριβές, αδιάφορο) του θεάματος η λέξη αξίες (αξία) συσχετίζεται με τους τραπεζικούς λογαριασμούς τους και το παντελόνιασμα! Η σχέση που έχουν όλοι αυτοί με τα παντελόνια, για να μιλήσω κάπως πατριαρχικά και φαλλοκρατικά, είναι ακριβώς αυτή: οι (γεμάτες) τσέπες. Αυτό που φουσκώνει εκεί κάτω δεν είναι αρχίδια ή κάποιος αξιομνημόνευτος φαλλός αλλά χαρτί, τόσο όσο χρειάζεται για να λιγδώσει το άντερο του πλεμπάριου κομπλεξικού μικροαστού, που τον πνίγουν μονίμως οι ανασφάλειες. Κοινώς και λαϊκά δεν έχουμε να κάνουμε με θέαμα αρχιδάτο αλλά με αρχίδια «θέαμα»!
Που πας ρε Καραμήτρο;
Το μουνόπανο Αντώνης Κανάκης και οι γλάστρες του τόλμησαν να προσπαθήσουν να χλευάσουν έναν εργατικό, δημιουργικό, ταλαντούχο και ευφυή προλετάριο της βιομηχανίας του θεάματος. Σε μία τηλεοπτική χαβούζα (Βινύλιο) που κάνουν διπλοβάρδια για να βγάλουν το παντεσπάνι τους. Καθώς από το λιγδωμένο άντερο του ξεφτίλα μικροαστού υπάρχει το ακόμα καλύτερο… το πιο λιγδωμένο άντερο, το στομωμένο. Εξάλλου όλες αυτές οι ματαιόδοξες γλίτσες του θεάματος στο κατσικοχώρι προτεκτοράτο μας θα πάθουν βαριά κατάθλιψη άμα τους πέσουν τα νούμερα και ο τραπεζικός τους λογαριασμός, παρότι οι ίδιοι είναι τα νούμερα!
Το μοιραίο ΛΑΘΟΣ!
Δεν ξέρω τι θα κάνει ο Άρχοντας Βασίλης Τερλέγκας αλλά εγώ, ως γόνος εκ πεσούσης αριστοκρατικής οικογένειας της επαρχίας που προλεταριοποιήθηκε, θα τα γαμήσω. Κυρίως το αφεντικό τους, την πατσούρα Αντωνία. Οι γλάστρες του δεν μ΄ ενδιαφέρουν τόσο… Δεν είναι ούτε για τον πούτσο. Νταξ, σάπιο κρέας και ξεχειλωμένοι κώλοι θα μου πεις… και δίκιο θα ΄χεις. Εμείς όμως οι πτωχοί πλην τίμιοι εργάτες της τέχνης δεν έχουμε και πολλές ευκαιρίες για sex. Μας κλέβουν τις μουνάρες μοντέλες οι κρυφογκέουλες του θεάματος. Τα έχουν τα κορίτσια σε πλήρη απασχόληση και δεν προκάνουν να ζήσουν την χαρά της ζωής. Από την θεαματική κονσομασιόν στη βίζιτα ένα τσιγάρο δρόμος.
Αν το σκεφτώ λίγο παραπάνω και πιο ψύχραιμα ο Βασίλης δεν πρέπει να ασχοληθεί, πρέπει να τους αγνοήσει. Εγώ όμως είμαι η τελευταία τρύπα του ζουρνά, ή για να το πω συγκεκριμένα: ένας τυχαίος εργάτης του θεάματος. Άρα τους ευχαριστώ κιόλας, ειλικρινά, δεν trollάρω, που μου δίνουν την ευκαιρία να βγω στα «παράθυρα» του θεάματος. Το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα μου κάνουν τη χάρη να εμπλακούν. Είναι πολύ ατάλαντοι και πολύ ηλίθιοι, αλλά όχι τόσο όσο να κάνουν ένα ακόμα λάθος. 2-3 κολλυβογράμματα για το πως παίζεται το παιγνίδι στο θέαμα τα κατέχουν… Αν και από τόσο κομπλεξικούς και ηλίθιους όλα πρέπει να τα περιμένεις.
Η αφεντιά μου ασφαλώς δεν έχει τίποτα να χάσει. Όπως βεβαίως τα έχουν πει με το Κομ-μουνι-στικό Μανιφέστο ο Καρλ Μαρξ και ο Φρίντριχ Ένγκελς.
ΥΣ. Δεν μπαίνει ζήτημα να μηνύσω τα μουνόπανα. Αφενός γιατί είμαι υπέρ της ελευθερίας του λόγου και της έκφρασης, και του πιο γλίτσα ακόμα… Αφετέρου δεν έχω φράγκα για χάσιμο…
Αυτές οι γλίτσες μπορούν να με μηνύσουν. Χάρη θα μου κάνουν. Εδώ που φτάσαμε όλα καλοδεχούμενα. Τζερτζελές να γίνεται. Να καταναλώνουν τα πρόβατα gossiπιές και θέαμα. Αν κάνουν κι αυτή τη μαλακία όμως πρέπει να ξέρουν ότι δεν θα μου πάρουν παρθενιά. Τους πρόλαβε ο εθνόκαυλος πατριδοκάπηλος φιλελέρας Μπογδάνος. Έχουν χρόνο όμως να προλάβουν άλλες γλίτσες. Για να μην έρθουν πάλι τελευταίοι, που είναι και η αναμενόμενη κατάταξή τους.
Το time code του video link είναι συγχρονισμένο στην «στιγμή της αποκάλυψης». Όποιος/όποια είναι τα ίδια σκατά μ΄ αυτούς τους γλίτσες μπορεί να το «απολαύσει» ολόκληρο. Και τ΄ αρχίδια μέσα!
* κρυφή λούγκρα
Το πρόβλημά μας εδώ δεν είναι το λούγκρα. Ο κάθε γλίτσας ή μη μπορεί να διαθέτει τον κώλο του και το καυλί του κατά πως γουστάρει. Δεν είμαστε τίποτα πουριτανοί ή ομοφοβικοί. Το θέμα είναι το κρυφή. Όλες αυτές οι οπορτουνίστριες επιθυμούν την πλατιά αποδοχή των προβάτων καταναλωτών του θεάματος. Θέλουν όλες τις πόρτες και τα παράθυρα ανοιχτά. Ανοιχτοί από πίσω κι από μπρος. Άμα χάσουν ακόμα και την ομοφοβική θεούσα παθαίνουν… Δεν έχουν καμία ταυτότητα και δεν έχουν την διάθεση και την τόλμη να αποκτήσουν. Η μη εκπληρούμενη ματαιοδοξία τους που συνεχώς μεγεθύνεται μπορεί να τους οδηγήσει σε βαριά κατάθλιψη και άλλα ψυχικά νοσήματα.
> art-io